Sik

2012.02.11. 19:23

lottunk


 

 

A jégen. Tavaly egyszer sem csúsztam...de idén...:)

Ugyanis van Óbudán ám jégpálya ingyen is! Bizony. Méghozzá november végétől, de most jutottunk el a kipróbálásáig. Én már évek óta csak nézem..de pénteken ki is próbáltuk együtt.

L tanul korcsolyázni. Én meg nevetek. Próbálok segíteni, de nem vagyok született korcsolyaedző, úgy tűnik.

A lélekmelegítő azért segített Neki, hogy kicsit jobban csússzon , de szavamra: ügyesen lavírozott, és igazán üde színfolt volt a pályán.

Nekem leginkább az tetszett, ahogyan megőrizte időről-időre kibillenni látszott egyensúlyát.

A végén már tudtunk kézenfogva siklani...persze csak óvatosan.

Köszi a korit, DR . Laczi ! ;)

 

Még megyünk, de már nagyon várom a szánkózáscht isch...azaz várjuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr284094712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása