Nagycsütörtök

2011.04.22. 13:10

a világhír felé


 

szárnyalok. *

Feri atya ugyanis a szertartás elején megkért, hogy :  " É. , gyere légyszives előre !"

 

Tehát mostmár azok is tudják a templomban a nevemet az ott jelenlévő uszkve 300 főből, akik valamilyen oknál fogva eddig nem ismertek.

A főhajóban álltam , a bal padsor mellett, középtájt, aztán előbbre mentem, elpirulva és így lehetőségem nyílt az összes ministránsok ( P. Gosi és Marci ) által eregetett tömjént beszívnom. Eddig nem is tudtam, hogy közelről ennyire más szaga** van a tömjénnek, de mostmár vágom.

Legalább a lábmosás szertartását igen közelről csodálhattam és láttam A. Botond(igen, AZ az A. Botond) lábát meg a P.*** apuka lábát is...és megállapíthattam, kinek vizesedik..stb.

a szertartás menete röviden-nem véletlenül a piarista rend hírei közül****

 

kép innen:http://magazin.ujember.katolikus.hu/Archivum/2005.03/06_2.jpeg

Különben megállapíthatom, hogy a kisközitársam apukája engem angyalkának gondol, hát jól félreismert, mondhatom. Depersze a misén nem látszik, valójában milyen romlott és züllött alak vagyok én.

Báránybőrbe bújt farkas, de  inkább tasmán ördög. (nézzétek azt a vérengző, ádáz fejét!)

Most pedig szépen elcsendesedek , nemsokára szertartás - épp Nagypéntek van.

 

 

 

 

 

* nyilván nem szeretnék és nem is így értettem, csupán ironizálok magamon.

** nem tudom, annyira tömény, hogy nehezen áll rá a szám illatnak mondani

 

*** építész és Ő tervezte az új sportcsarnokot, a "UFO" -t, amúgy meg 5 gyermek édesapja.Én csípom.

****Van olyan, aki a Piaristákhoz járt gimnáziumba, van olyan, aki pedig szeret olyat, aki a Piaroknál végzett- 2005-ben. Nnnnna.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr822847385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom_90_alias.Acrab 2011.05.01. 11:28:19

A jobb alsó kis tasmán tökrendes csókának tűnik ;D

fruttipapir 2011.05.06. 19:15:20

@Tom_90_alias.Acrab: Igen, Ő sztem isch az...de nem minden koczka, aminek gömb alakja van. Ugye..:))
süti beállítások módosítása