Juhúúúúúúú

2011.04.22. 12:47

"híres"


 

lesz a blogom.

De hogy fedezték fel?

Kaptam ehéten 2 db trackback-et és nem tudom elképzelni- hiába is töröm azt a csepp agyamat- hogyan jutott el a két úriember idáig, az én kis birodalmamba, ahol csak és kizárólag a nagyközönség számára érdektelen és értelmetlen - számomra azonban annál jelentősebb- eseményeket és érzéseket örökítek meg.

 

A két trackback egy-egy komoly online irodalmi magazin/lap szerzőitől.

 

Én nem is tudok hova lenni, meg vagyok tisztelve. De...továbbra sem értem. :)

 

Sállálá.

 

 

Szerző: fruttipapir

2 komment

Címkék: trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr162847327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom_90_alias.Acrab 2011.05.01. 11:23:01

Yihíííí erre iszunk ! meg arra is..! :-)

fruttipapir 2011.05.06. 19:13:37

@Tom_90_alias.Acrab: Azt hiszem, én már ittam rá...Szombaton vagy ehéten szerdán.
:/
süti beállítások módosítása