Summázat

2011.04.11. 03:25

pápáráppárá


 

Miután a bevezetőt ilyen frappáns és intelligens* módon megoldottam, jöhet a java.

 

A héten rengeteg pozitív élményt gyűjtöttem be, nem is tudom, hogyan történhet velem ennyi jó? **

1) A tanítványom kivételesen megjelent a megbeszélt helyen és időben.(= lett zsé, am,it aztán befizethettem sárgacsekken)

2) Én is megjelentem a tanítványomál .(ez nem ugynaóaz a személy)  (ld.fenti megjegyzés) Az idő eközben tavaszi és napsütéses volt, minélfogva a kedélyállapotom is nagymértékben javult.

3) Nem nagyon késtem el a kóruspróbáról.Ott szóbakerült a prágai hétvége. Én álmodoztam.*** Aztán a karnagyunk , miután kiderült egy kis túljelentkezés, lazán közölte, hogy fiatal, csinosch fiúkat mindenképpen viszünk. Ennek méginkább megörültem.****

kép innen: http://www.img.casual.hu/shops/551/images/items/item_20629.jpg

4) Láttam közelről kisgyereket(Endi, Kata osztálytársnőm kisebbik fia) és tartotta a buksiját puszira, tök spontán, miután előtte vagy 10-szer megpusziltam a kis kobakját. Meg játszhattam is vele egy nagyonpicit.

Kaptam egy remek tippet, de a medvehagyma is felbukkant.

5) megettem a héten 4 db kókuszrudat, ebből az egyik nagy volt...fogjuk rá a menzeszre szépen csendben

6)A héten csak kövérnek és alacsonynak tartottam magam, de legalább nem ótvar rondának, mint egyébként.Ezértis megmagyarázhatatlan , hogy mit néznek rajtam az emberek(talán férfiak, akiket le se sz@rok) az utcán,. Sokszor azt hiszem, hogy elkenődött a szempillaspirálom vagy valami madár lef.sta a vállam vagy talán kiszakadt a ruhám hátul, esetleg fordítva vettem fel a fölsőmet. Továbbrais vonzódom a kissé kurvás, roppant magas sarkú női czipőkhöz.Csak sajnos egy ilyenem sincsen,  épp venni se tudok. Pech.

7) Találtam pótnagymamát, aki felajánlotta, hogy sütit süt és kérte,hogy majd valamikor látogassam meg.Teljesen magától jelentkezett, spontán, nem hirdettem...

Ugyanaznap (péntek) tiszteletemet tettem egy kiállításmegnyitón és a művész örült nekem. Így mondta, idézem: " Hát anyukám, nagyon örülök, hogy eljöttél!"

Csak értőknek üzenem, hogy a művész úr  Sz.Csabi, aki elhívott, meg S. Gyuri...első közös ismerősünk ÁP-val.

8) Jártam a DK-ben is, de nem a God is An Astronaut koncerten, hiába post rock, én a Gorezone-on voltam és láttam  a The Idoru lemezbemutatóját, meg a volt gimis évfolyamtársamat: Krausz Pityut a színpadon. Mókás is volt, de jól nyomták.Csak ez Rise Against cover volt, nem sajátok, kááár.

9) DK-ben olyan bókokat kaptam nálam 9 évvel fiatalabb lányoktól , hogy az fuxzsír. Állították, hogy partyarcz vagyok. Ezen lehet nevetni, bár rájöttem, hogy tulajdonképpen magam is húlány vagyok, csak rettentő mélyen.

kép innen:http://www.pestiside.hu/entry_images/durer9.jpg

Meg volt nálam hp isch, meg ropi, amit becsempésztem backstagebe is és Pityu is megkóstolta. ínomeg a többi zenekari tag isch.:))

De előtte mi is, a lányokkal, szóval tényleg partyarc vagyok. Kicsit megijeszt, hogy nem készülök be a pálinkától soha. Igaz, maximum 3 kupicával iszom, de persze átlag egyet..és 2 hetente vagy 3.Most száraz fehérborral ittam és természetesen csak becsíptem nagyonpicit. (=mégjobban mosolyogtam, de ez már nem volt természetesch..)

Persze, a backstage ajtaján belülről ki van függesztve a házirend és az egyik pont az, hogy alkoholos italt bevinni oda tilos. Ehhez képest az asztalka tele volt üres sörösüvegekkel

10) Nem veszekedtek velem Anyámék.Érthetetlen. Lehet, hogy titokban el akarnak adni valami arabnak jópénzért...Nagyon gyanús.Vagy nyertek a lottón és titkolják, de azért már jó a kedvük.

11) Nem késtem el miséről.pedig nagyon igyekeztem

kép innen:http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01155/arts-graphics-2007_1155881a.jpg

 

 

* Mondhatni , szofisztikált stílusban...

** Biztos, mert én megérdemlem Már kicsit félek is attól, mikor majd úgy pofáraesek, hogy soha nem állok fel.Ez történhet akár a közeljövőben isch.Főleg bizonyos hivataloktól rettegek.Pontosabban fogalmazva hatóságoktól.(a pénzt nem szeretem, a pénzügyeket is utálom :ennélfogva, pláne, hogy nincs...etc etc)

***Jó, bevallom: ebben sör is volt, de a főszerep az álmomban nem a söré.

**** Csak ne akkor legyen az államvizsga, mert berosálok, de komolyan, márpedig sanszosch.(deakkor a húgát viszem, ezt terveltem ki, hogy vígasztalódjak , mégisch családban marad...!!! )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr492815974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom_90_alias.Acrab 2011.04.12. 19:48:28

-Prága ? az jó hely, még nem voltam de sok jót hallottam róla xD
- 13: Ha tevéket látsz a házuk táján, kérdez rá ... ;D
Ahogy olvastam a mondatokat és még az elején megszaladt az agyam és oda képzeltem egy házirendet a backstage-re amin spec ez állhat: "Nyílt láng és füst fogyasztása mellett ingyen alkohol behozatala a banda tagoknak Kötelező - fél meztelen lányok által" :D
De nem, ez marad az én filmem ....xD
Partyarc - ezt lájkolom :D

fruttipapir 2011.04.12. 21:56:02

@Tom_90_alias.Acrab: Megnyugodtam, hétfőn veszekedtek velem ..és még ma is, miután felugrottam fél órácskára. :D
Szóval "minden rendben". XD
A backstage-ben 2x jártam eddig kb- egyik alkalommal sem láttam félmeztelen lányokat.Én is teljesen fel voltam öltözve.Érthetetlen...:)))
Én is meglepődtem, h vki engem partyarcnak hív, de rá kellett jöjjek: igaza van! :)
süti beállítások módosítása