Virágvasárnap

2011.04.18. 13:50

a koncert jól sikerült


 

A közönség tapsolt, pedig P.T.B. ref. lelkész kifejezetten kérni szokta őket, hogy NE tapsoljanak lehetőleg- mert valamilyen okból ez a hepje, hogy a templomban nem illik tapsolni.

Ezzel a véleményével igen egyedül van a zenekarral és a kórussal szemben , meg a közönséggel szemben is, de mivel Ő a lelkész és "övé a templom", így hát mindenki tiszteletben tartotta a kérését..Lehet , hogy idén elfelejtette elmondani az elején, így a

Salve Regina (Liszt Ferenc) után a közönség tapsolt.

Mondjuk, lehet, hogy már az első darab után , csak nem jól jegyeztem meg. ( Mozart: Ave Verum Corpus)

Az egészet felvettem mobilra, mivel senki nem jött el a koncertre meghallgatni engem: jajnekem , énszegény..! Ójajmileszmert  a szüleim színházba mentek (bérletes előadásra, amit én a koncert miatt kihagytam)

A koncert tehát jól sikerült és kaptunk tapsot is, ami kifejezetten jól esett.

Meg délelőtt voltam misén is és ez is nagyon jó volt. Ráadásul kocsival elhoztak valameddig a koncert után és onnan HÉV...

A HÉV megállóban meg a P. nevű tenorral (sajnos) együtt kellett várnom, mert Őt is elhozta a Gizike kocsival ugyanaddig, mint engem és annyira elviselhetetlen stílusa van ennek a P-nak(kb 52), hogy szerintem látszik az arcomon, amikor hallgatom, hogy :mire gondolok.*

 

Aztán ez a P. nagy bátran odaakasztotta a tükörre az öltönyét a megállóhelyen a peronon, saját magának háttal és halálnyugodtan pofázott a semmiről meg a valamiről nekem én meg közben kissé feszülten figyeltem, hogy mi történik az öltönyével és megakadályoztam, hogy egy gyanús fickó ellopja, ugyanis odaugrottam és közöltem vele, hogy "Maga nem viszi el ezt a zakót és azonnal adja ide !"

Az ipse meg visszaadta az öltönyt, eközben P. még intézett hozzá jó hangosan kiabálva néhány keresetlen szót mire a fickó csípőre tette a kezét és szinte megsértődött..

 

Aztán elsomfordált.

Szóval én egy bátor hős vagyok amúgy,** mert egyrészt az a hősiességem konkrét bizonyítéka, hogy nem menekülök el sikítva, amikor P. elkezd beszélni nekem...másrészt meg mégiscsak Én kapcsoltam le a tolvajt. (aki az illetőnél uszkve 35 cm-rel és 25-30 kg-mal vagyok alacsonyabb/kevesebb)

Aztán otthon kaptam magamtól tojásosnokedlit friss ecetes salátával, ami szombatról maradt.

Ennyi történt.

 

* Arra, hogy bárcsak lenne már vége vagy én lennék bárcsak tök máshol.

** Kell a sikerélmény, mert kevés jut az ilyesmiből, amin lemérhetem, milyen ember is vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr662836635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom_90_alias.Acrab 2011.04.21. 00:48:59

BIG LÁJK !
Ügyes voltál -vagy-, Vannak ilyen emberek, akikkel szemben csak 2 választási lehetőségünk van - vagy talán 3: - 1. Közelükbe sem megyünk 2. eltesszük láb alól őket 3 vagy ha beszélni kell velük kibírjuk fogcsikorgatva és nyitott szemmel figyelünk és ha kell lépünk a jó időben....

te egy "világheró" vagy, a napokban parányi mikroközösségeben ez a kifejezés kelt lábra :DDDD s szval illik rád :)

fruttipapir 2011.04.22. 12:27:33

@Tom_90_alias.Acrab: Világhíró? WÁááá! Jeeeeeeeeeeee! :D
süti beállítások módosítása