BME EN

2011.09.14. 23:12

Tehát az Egyetemi Napok


 

Meg maga a BME, és az ő épületei*...az MM meg a C14 és a kápolna, ami könyvtár..(de attól még kápolna, persze!!! hisz a formája is egyértelműen mutatja, csak funkcióját veszítette ebben az istentelen, hitetlen XX. és XXI. században..tudod? )
 Valamint a H épület és a Q haha, amiről nem tudjuk, hogy miért van két betűjele...
De nekem az is eleve fura, hogy nem így vannak jelölve , schimán: A, B, C, D hahaha, miért úgy lenne? Végülis egyetem, aki oda jár, csak megjegyzi egyszer..

Tegnap rengeteg új élmény ért ...az Egyetemi Napok kapcsán.

Eleve a csoda - nem is az, csak kis jóindulat és fifika- hogy bejutottam. Meg a pálinka is, de ezt inkább hagyjuk, mert el se fogyott- ami talán nem is baj.

Mint sokadéves hallgató, aki ugyebár sokak szaktársa és pl.: tárgyalástechnikára együtt járunk a szaktársakkal..éspersze tudok integrálni isch**

Ám az érdekes az egészben az, hogy az élmények tulajdonképpen mindegy a koncertektől szinte függetlenül értek, ami miatt bementem eredetileg és úgy hittem, felejthetetlenek lesznek a zene miatt..

Be kell valljam ez a Tankcsapda koncert életem egyik legnagyobb zenei csalódása volt, mindazonáltal megerősített abban, hogy hiába nagy egy zenekar és népszerűsége szinte az egeket verdesi, igenis tud vacak, szinte tartalmatlan koncertet adni, bár a többség tombol erre is, de akinek van igénye és füle, az csak csóválja a fejét és grimaszol.
Várakozásaimat sokszorosan alulmúlták tehát, de adok még esélyt...nekik.

Majdnem megfulladtam a koncert elején egyébként és pánik is tört rám, amiért majdnem összenyomtak és fellöktek meg megtapostak, de kimenekített egy lovag és hősiesen megmentett.

Ezúton is köszönöm Neki.

Másik kellemetlenség: Lemaradtam Aranyosi Péter stand-up műsoráról majdnem teljes mértékben, mivel van ugye az idő és az  a jelenség, hogy nem mindig akkor fejeződnek be az óráid, amikor szeretnéd..stb. Valamint éhes is vagy és ezzel nem vagy egyedül, de a kínai sem a legközelebb esik a rendezvény helyszínéhez.

Ám a stand up  végét hallottam és csomó Skittles-t nyertem a bejáratnál rendkívüli ügyességemnek köszönhetően. (najó, csak egy ovis szintjére voltak leegyszerüsítve a feladatok...)

Volt péLdául  aki egy műzsiráf seggében turkált a cukorkákért, én erre nem voltam hajlandó, még ha a zsiráf mű, akkorse...

De olyan jó volt az Aranyosi után az üres sátorban a kínait falni és egyedülmaradván egy padon...a műzsiráfseggben előzőleg cukorért turkáló sörfogyasztó szakival, annyira fura lelkiállapotba kerültem, hogy megígértem a biztonsági embernek , hogy hozok neki kínait- mikor át se gondoltam, hogy épp már be is zárt az étkezde, meg messze is van és ez így nem fair L-el szemben..

Próbáltam úgy magyarázni az esetet-mentvén a menthetőt  - hogy segítenénk valakin, és ez jó dolog ...szerencsére az illető biztonsági már rendelt mástól elemózsiát és így maradtunk a seggünkön- csak közben kivittük a padot mégis, mert megkértek rá.

Még most sem tudom, mivel magyarázható ez a túlzott segítőkészség: már-már önfeláldozó magatartás.***

De feltöltött ez az este nagyon.

Remek volt új embereket látni és bemutatkozni nekik. (ebben az a jó, hogy legalább nem ismertek meg, csak felületesen és picit...)

A koncertről- mindkettőről vagy háromról is vannak jó élményeim, de ezekről nem írok, mert csak nekem jelentettek sokat, másnak ez nem érdekes...

Nagyon-nagyon szép nap volt és : láttuk Mucsi Zoltánt és Scherer Pétert is egy kamera előtt..mintha forgattak volna- az ELTE új épülete előtt...

Hálás vagyok mindenkinek, aki segített, legfőképpen L-nek.Noésmég L-nak is!!!  És a Főnöknek.

Azt az élményt még megosztanám: hihetetlenül vicces és felszabadító volt a savanyú spagettigumicukrot többesben (3) enni séta közben, mialatt többen totál agyamenteknek néztek minket- és mégis élveztem és oda se hederítettem rájuk !!!


*  Eddig ugyanis nem tudtam, mert nem mondták el, nem mutatták meg...
**ez nem teljesen így van, nyilván sejtitek..de nem tűntem föl senkinek a kapuban...
 ***  vagy lehet, hogy tudom, csak akkor sem egészen értem...tehát mondjuk ezt gyenge pillanatnak és ennyi

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr853228308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása