2012

2012.01.24. 21:10

 


Szóval itt volna a világvége, a mayák szerint ugyebár.

Szerintem meg kezdődik az élet...Boldogság meg ki tudja..

Most épp az történt , hogy újra dolgozom és alig érek rá.., de van okom. Lehet, hogy életem legmeghatározóbb időszaka ez. Első közös születésnap L-el, első közös szilveszter...minden-minden első közös...Persze, rózsából már nem, mert abból a negyediket kaptam a múlt héten pénteken.

 

Az első Toblerone-t is most...hétfőn.(persze meglepetés volt)*

Egyelőre 107 filmet írtam fel, melyeket természetesen mihamarabb meg kell néznünk.

 Számtalan helyszín is van, ahová el kell menni...! Sokszor eszembejut, hogy mással sosem volt ilyen és mással sosem vágytam ennyire megtenni mindenféle apró kis bolondságot..vagy valahogyan nem klappoltak a dolgok.

 

kép forrása:http://2.bp.blogspot.com/-8SVxGGuwaBI/Tm7DIa9S7aI/AAAAAAAABZY/_wscul_QROU/s1600/Toblerone.jpg

Mostanában , ha megkér, hogy menjek be hozzá, amikor borotválkozik, besietek a fürdőbe és néha kapok habos puszit.

kép innen:

http://1.bp.blogspot.com/--g9Ujv2RP_I/TgxGauH7C-I/AAAAAAAAAUA/wMXqo5UXwpQ/s1600/morning-shave-man-being-sha.jpg

Tök jó...Más minőség..teljesen más érzés. Nincsen bizonytalanságérzet, egy csepp sem.

Nopersze, nem a borotvahab okozta a bizonytalanságot.

 

Most én is elhiszem magamról, hogy érek valamit, úgy igazán. Nem csakazértisch, hanem komolyan és természetesen.

 

Isten is mosolyoghat ezen...

Egyszer Mótól kaptam , névnapomra, egy kis kártyát, melyre a nyomtatott idézeten felül ezt írta- Dosztojevszkij-t idézve:

" Szeretni valakit annyit tesz, mint olyannak látni, amilyennek Isten Őt elképzelte."

kép forrása:http://blogol.hu/pikz/darmolpurgosz/baby_bear.jpg

Pont.

* eddig még csak a szüleimtől kaptam ezt a fajta csokoládét..KOmolyan. Pedig speciel nincsen aranyárban, vannak sokkal drágább csokoládék isch.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr913745158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása