Mitől lettem survivor ?

2011.02.23. 21:27

.


 

Nem terveztem, csak jött...a fogfájásch, péntek este,  mielőtt belevetettem volna magamat a fürdők szines forgatagába és élvezzem a víz nyújtotta örömöket..de amíg ott voltam és a vízben , valahogy a fájásch is szünetelt...

 

Aztán persze újra jelentkezett, szombat délután, vasárnap, kedden már nem nagyon óhajtottam további szenvedéseimet Jézusért felajánlani,ezért inkább bejelentkeztem a fogszakorvoshoz és ő azonnal fogadott - de rocksztár vagyok, mert a saját kocsiján szállított a rendelőbe és első páciens lehettem, kaptam is injekciót rögvest...

kép innen:http://graphics8.nytimes.com/images/2007/10/11/nyregion/11dentist.span.jpg

No , kitalálja-e valaki, hogy melyik napra foglaltam asztalt a lányokkal a palacsintázóba, mert félárasch nap van??? Talált.

Még ugyan csak gyógyszeres tömést kaptam, meg egy közönségesch fogtömést, de már tudom, milyen a dupla adag fájdalomcsillapító injekcióval az arcomban palacsintát tömni a fejembe és nem mondhatnám, hogy nem ízlett, bár félig zsibbadt szájjal kissé más az élmény.

 

Mindenki majdnem egyszerre beszélt, annyi izgalmas téma volt..(természetesen fiúkról)

A társaság fele lelépett különböző okokból kifolyólag, de mi T-vel hősiesen tovább ettünk és beszélgettünk.Hiába no, nem reggeliztem-annyira hasogatott a fájdalom  és ebédképtelen is voltam, lévén 2 injekcióval a számban nem annyira tudtam mozgatni a lepénylesőmet.

Hátde nem megérte még egy WW (a hely neve) palacsintát is elfogyasztani ketten? Kekszes-csokis-meggyes töltelékkel...?

Helyesch válasz : -De, természetesen, még  a hülyének is megérte volna, hátmég nekem szőkének?

kép innen:http://www.szeporszag.hu/latnivalo_images/296701.jpg

Az injekciók hatása hazafelé múlt el, épp a HÉV-re szállás pillanatában, tehát máris tesztelhettem az új fájdalomcsillapító tabletta hatását.

 

Ez most nem a kék lágyzselatin kapszula, pedig annak olyan szép színe van!!! ez rózsaszín,viszont magyar termék

 

 

Most pedig egy kis pihenést iktattam be, sőt úgy döntöttem, minden pont a terveim szerint alakul, mert most csak épp magammal kell törődjek, majd sokmindenre ráérek holnap...*

 

 

 

* igen, a takarítás, fénymásolás, mosás az mindig holnap következik be...(mostmár muszáj, mert mindig lesz egy holnap itt meg csak nő a káosz és a kosz)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr382686170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom_90_alias.Acrab 2011.02.24. 11:07:28

Mind survivorok vagyunk kicsit, néha viszont jobban igénybe vagyunk véve :-D

Ha elnök lennék, vagy dikátátor ... bár azokat mostanság nem hagyják életben Mo-n kívül*
... szóval akkor első dolgom az lenne, hogy csökkenteném a napok gyors egymás utáni forgatagát és mesterséges káosz
könnyítéseket adnék az emberek életébe**
:DDD

*no comment :DD
** vhogy csak meg lehetne oldani xD

Tom_90_alias.Acrab 2011.02.24. 11:09:54

Azaz első fotó nagyon trükkös és ugyanakkor fájdalmas emlékeket ébreszt... nekem március 14-én köll mennem legközelebb a fogdoki nénihez :O)

fruttipapir 2011.02.25. 13:42:44

@Tom_90_alias.Acrab: Végülisch mindenki túlélő, aki még életben van..

Ok, szorítok! :)
süti beállítások módosítása