"Nekem tanu kell!"

2011.02.20. 21:54

mondta a


 

szomszéd bácsi (70 + ) , miután kiugrasztott a fürdőkádból (az utolsó perceket töltöttem ott), sértetten megfenyegetett, hogy ha nem nyitom ki

legközelebb az ajtót elsőre, akkor rámhívja a rendőrséget- kiváncsi volnék, vajon miféle rendőr jön erre ki, hogy a szomszédom nem nyitja ki nekem az ajtót !!! Ez vajon miféle büntetőjogi következményt vonhat maga után? *

 

Majd bizalmatlanul elismételte, ami miatt kb elküdtem a picsába és közöltem, hogy zaklat és a nyugalmamat zavarja- nem először-erre ő felemlegette, hogy pedig ő mekkorát és mennyiszer segített nekem !  **

Majd én is elmeséltem neki, hogy egyszer vasárnap délelőtt zavarta meg a nyugalmamat, amikor becsöngetett- és az ágyból ugrasztott ki, mert fene a büdös parasztját fajtáját, van olyan ember, aki nem reggel 6-kor kel vasárnap nyaranta....(de ezt én nem említettem neki, csak hogy reggel kiugrasztott)

Mondjuk eközben amikor elmeséltem a bácsinak a sztorit nem voltam se nyugodt, se halk..ő meg ezt sértőnek találta és aztán befenyített a rendőrséggel, de végül rá kellett jöjjek, hogy amit eredetileg kérdezett, arra a válasz : igen.

 

Miszerint : -Ön is hallotta a hangos bulizást tegnap este ?

            - Igen, most , hogy mondja, tényleg...Csak fájt a fogam és korán lefeküdtem. - mondtam mindezt két törölközővel és egy fürdőköpennyel, meg egy törölközőturbánnal a testemen/fejemen.

 

Merthogy "neki tanuk kellenek " és állítólag rólam is összehord valami rosszindulatú pletykafészek   lakó mindenfélét a házból***, ezt a bácsi sejtelmesen megcsillantotta, hogy van ilyen is, de én végülis ezt éppenúgy leszarom, mint azt a véleményét, hogy a saját lakásomban nem tarthatok bulit... A bácsi szerint ez szigorúan tilos.

 

Én meg nem kaptam ilyen brossúrát. A házirend ki van függesztve  a földszinten a bejárati ajtónál a lépcsőházban ,de házibulira vonatkozó paragrafust eddig nem olvastam benne.

 

Most kicsit elgondolkodtam, mert eddig is világos volt az, hogy ez a szomszéd bácsi egy kiváncsi, tudálékos és feljelentgetős alkat, ráadásul kissé rosszindulatú és túlzó is, valamint rohadtul pontatlan a részleteket illetőleg, mert én ugyan nem vagyok egy Poirot, de simán überelem az agyi kapacitását és ha arról van szó, kidumálom magam..


De most, hogy közeledik a születésnapom, egyre inkább azon a véleményen vagyok, mint a Nyuszika, hogy elmegy Ő a sunyiba, nem vagyok milliomos, hogy a Pizza Paradicsomban vacsizzunk és onnan egy drága helyre menjünk tovább, hogy nehogy megzavarjam a lépcsőházban lakók nyugalmát...

Valójában oly kevéssé érdekel az a gyerek, aki az unokája és ovis és nem tud esetleg elaludni, mint ő. Egyrészt egy gyerek , ha álmos, alszik, ha pedig zaj van, vegyenek neki füldugót. Majd legközelebb javasolni fogom.

 

De mekkora vágyat érzek e pillanatban innen elköltözni egy kertes házba ahol végre úgy bömböltetem a magnót/ tv-t, rádiót, dvd-t, Youtube-ot, ahogy akarom!

És kutyát is tartanék, aki harap, de csak a hülyéket, akiket én nem szeretek. Meg lenne egy malacom isch, mert az okos és rózsaszín...de lehet, hogy mangalica lenne...

kép innen:http://static.lakaskultura.hu/db/02/4C/nyaralo1-d0000E24C556dee16d0ea.jpg

Nem tudom még. Macska nem kell, de valami szárnyas jó lenne, kacsa vagy tyúk...az idill kedvéért, nem azért, hogy megegyem én inkább beszélgetnék vele és simogatnám, meg gondjukat viselném. Update:Ezen a múltkor SNYMM nevetett kicsit, hogy én a malacot is társaságnak tartanám és nem enném meg.

 

No igen, ő a pragmatizmus híve én meg álmodozó vagyok ...

 

kép forrása:http://pctrs.network.hu/clubpicture/1/kismalac__boldog_uj_evet_1002948_4640.jpg

 

kép innen:http://perle.freeblog.hu/files/kiskacsa.bmp

*tisztában vagyok vele, hogy valószínűleg semmilyet, de őt pl ezek után nyugodtan fel lehetne zaklatásért jelenteni...

**  egyszer , miközben a szemétledobóhoz indult észrevette, hogy a kulcsom bennemaradt a zárban kívülról a bejárat ajtóban és csöngetett, hogy figyelmeztessen. (egyszer fordult ez elő)

*** Vajon ez engem mennyire érdekel? Én jól tudom, mikor mit csinálok és az meg, hogy erről ki mit találgat vagy feltételez, végképp hidegen hagy.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr822675682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom_90_alias.Acrab 2011.02.21. 15:04:08

Jajjjjjjjj de felbasznak az ilyenek engem is.

Kertes házban, vidéken élek ... de itt is vannak szarjankók, olyanokat ki lehet fogni hogy az ember szívesebben laknak egy 2x2 méteres dobozban ... sőt én igazán megelégednék egy bulizós bérleménnyel is - persze szülők nélkül xD

Lényeg, ha kertes részbe költözöl előtte teszteld le az utcát... mondjuk napi 24 órás figyelést végezz meg egy parkoló kocsiból ... vagy 1 heteset, az a biztos :DDD

Tom_90_alias.Acrab 2011.02.21. 15:08:12

most nézem Miilyen aranyos kis disznaj ! Na őt speciel én sem tudnám lemészárolni :-)))

fruttipapir 2011.02.22. 14:06:31

@Tom_90_alias.Acrab: Ki mikor kel, mikor fúr , mikor fűrészel, nyírja a füvet, motorozik, kapál géppel, trágyáz, hány kutya ugat éjjel...stb..Vágom.
Nemrossz ötlet...és minek álcázzam az autót? Family Frostnak?? :D

fruttipapir 2011.02.22. 14:07:13

@Tom_90_alias.Acrab: Igen, a disznócskát sem, és a kiskacsa is veri a czukiság lécet magasan. :))
süti beállítások módosítása