A HÉV-megállóban

2011.04.16. 02:17

álldogállva



beszélgettünk még a srácokkal, amíg várták a HÉV-et. A végén odajött egy hajléktalan, idősebb férfi (szemre hatvan éves kb) és hosszas bevezető után sem sikerült elmondania, hogy adjunk Neki egy kis pénzt, vagy cigarettát, mert a HÉV az kegyetlenül jött és a srácok elhúztak, de mi is ám, mert nem jó program részeg - tán Fradi-drukkereket hallgatni, de elég tré is tud lenni ilyenkor az a megállóhely.

 

De az utolsó előtti mondata a hobónak az volt: " Feleségül jössz hozzám? "*

 Mivel igazán nem akartam még jobban a sárba döngölni önbecsülését, így feleltem:

kép innen:http://www.dinaweb.hu/goncol-tmp/pictures/picture_b--20101115141018--4021336.jpg?PHPSESSID=348c8eb2ce9e2463b0825c56fd3c02dc

"Nem, de csak azért nem, mert már van párom!"

 

Erre a csövibácsi: " Nem baj az!"

 

Nah, kész,  ez a teljesen alkalmatlan Bálint meg nemhogy elhúzott volna engem ezerrel a másik irányba, még azon álmélkodott, hogy én ugyan hova sietek. 

Megijedtem, basszus. Hova-hova?

Mire számított vajon  a jóember? Hogy igent mondok?

 

*Abszolút a nem megfelelő ember tette fel a kérdést. Nemjó klip. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr422829921

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Béla - FOTÓ ALÁ-MELLÉ ÍRÁS 2011.04.16. 19:11:07

Mintha a plakát alatti kettőt isláttam volna már, anya és lánya lehet szintén,de másként kéregetnek, mint a fölöttük nevetők;a Nyugati p.u. előtt, a járdán ülnek, mellettük óriás nejlonszatyorban a holmijuk, előttük a zöld műanyag pohárka dilettáns pe...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fruttipapir 2011.04.18. 13:23:20

hmm, hát köszi a trackback-et, ilyet még soha senkitől nem kaptam, belenéztem odaát, ennyit tudtam reagálni.

Tom_90_alias.Acrab 2011.04.21. 00:40:47

/ nem a másikhoz írom, hanem hozzád :D
Végülisch igen, a világban mindencsak a megfelelő tágasságról szól meg a szemlélet mértékétől xD
Pl ebben a szituban csövibának is "csak" annyi baja volt, hogy túl haladó fiatalos/extrovertált módon ismerkedett :DDDD

fruttipapir 2011.04.22. 12:26:32

@Tom_90_alias.Acrab: :))) Vagy a nem megfelelő emberrel.
süti beállítások módosítása