Csak hogy tisztázzuk

2011.02.14. 15:13

...


 

Szoeke vagyok.  Szőőőőőőőőőőőke. 

 

Apámnak vasárnap fel is tűnt, hogy más színű a hajam, mint 31 évig egyfolytában...

 

Azaz mióta besötétedett, úgy 21 éve kb...

Szóval 2 hónapja már az IQ-mat is lehet látni a hajam szinéből...

 

De a lényeg az, hogy én igazi szőke vagyok, szóval ha kapok két fagolyót, akkor az egyiket elveszítem a másikat pedig elrontom.

 

Így van ez. Nagyon sajnálom, hogy ennyire hülye vagyok, de tényleg!

Rámférne egy kisch vezeklés, csak nem tudom, attól vajon megjön-e az eszem vagy sem.

kép innen:http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_399/1242584875H2el7T.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr52660677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom_90_alias.Acrab 2011.02.15. 04:57:19

Amíg csak fa- golyókkal csinálod ezt, addig nem baj :D

fruttipapir 2011.02.15. 12:55:40

@Tom_90_alias.Acrab: :DDD

Egyelőre nem mernek fagolyót a kezembe adni, csak igaziakat, pl üveg...

:P
vagy.
süti beállítások módosítása