Tudjátok

2010.11.12. 01:24

Kedd este


a Berlin felett az ég  c. Wim Wenders filmet vetítették a királyi TV adón.Jól megnéztem..Közben 3x felhívtam ÁP-t, hogy meghallgassam, mit is szeretne mondani és nagyon érdekes telefonbeszélgetést bonyolítottunk le.



Legjobb persze  a tartalma volt de arról nyilván nem beszélek, elég ha az én mellem dagad (ráfér )  höhhö.

De szerintem novemberben ez volt a legjobb kedd este, tutira, pedig nem is aludtunk együtt..ésmégisch.


Közben végig tök boldog voltam és elégedett. Vadast is ettem (made  by myself, ugye, de lécci ne kérjetek, mert előre megmondom, hogy évente max 2x főzök. ÁP szülinapjára és karácsonykor.Najó, még 1x belefér valamikor karácsony és ÁP szülinapja között is, de ez a max...).

 

 

Szépen kell élni, örülni az apróságoknak is, élvezni a novemberi nyarat avagy tavaszt és beszívni az avarszagot a temetőben, gyertyát gyújtani a szeretteinkért és szeretni a még élőket.  Ennél fontosabb talán nincs is.

 

 

Bölcsességek Bótól c. adásunkat olvashatták, köszönjük, hogy velünktartottak.                                                                                              


 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr592442952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása