Mert én megérdemlem...


 

Ez persze csak vitz volt, nem , tudom jól, hogy nem érdemlek én meg ennyi mindent!

Szerdán indult az egész hosszú ünneplés, amikoris a Jelen Bisztróban meghallgattam a Grencsó Real Time Kollektívát ismét és szerettem...és cidert iszogattam, mert Ági meghívott és nagyon-nagyon ízlett. És ittam egy meggymárkát is, mert azt nagyon szeretem és kiöntöttem a boromat, mert ügyetlenül szeles vagyok.DE nem bántam!

 

CSütörtökön pedig

kaptam egy szülinapi tortaszeletet az én kedves Énegyemtől.Megmutatta az Isztambuli képeit és közben tavaszi kávéval itatott...amit szintén ajándékba vett nekem.  A CCC-ben  a Kálvinon..Mert Ő egy gentleman és ennyi.

Aztán a kávétól és a tortától beteg lettem, mivel egy nap azért lehet, hogy nem kellene kétszer kávét innom és tojásrántottát reggelire  amire valószínű, nem szerencsés újabb kávét tolni...DE rendbejöttem , csakhát mégisch...

És a születésnapom reggeléről még nem is meséltem!!! *

Nagyon szépidő volt, végig zuhogott az eső és amikor csak kicist esett, akkor már tökre örültem, hogy hurrá! 

Fel is hívtam Anyut, hogy megmondjam Neki: valójában havazik, csak most melegebb az idő és emiatt nem úgy tűnik. **De egész nap vigyorogtam, pedig HÉV-pótlóztam is, meg meg is áztam, de ki törődött azzal!

Pénteken pedig kaptam a barátnőmtől egy tökjó határidőnaplót, amit sose szoktam használni vagy úgy 5 éve, vagy 6, de sebaj, teljesen jó  ksi írások vannak benne,amiket elolvasgatok és már kedvem is lett ahhoz, hogy irogassak is bele mindenfélét.De azért marcipánt is kaptam Tőle, mert tudja, mitől döglöm.***

És aztán készültem a szombatra, ami jól is sikerült! Elzarándokoltam az ALDI-ba és a piacra alapanyagért..Készítettem fasírtgolyókat és pogácsát gyúrtam be, meg kaptam rácsos linzert a Nagyi eperlekvárjával, és beszereztem egy túrórudi tortát isch, mindenki nagy megelégedésére.

Valóban megérte kizötyögni érte Szentendrére!

Aztán...szombaton kialudtam magam és rendet tettem, meg mindenfélét, takarítottam, és nagyon vártam . Nemhiába.

Aztán csomó féle fülbevalót kaptam : strasszosat, almásat (egyikben egy kukaccal!) és egy barnát is..(valahonnan sejtették a lányok, hogy fülbevalómániás vagyok...:) És ...kaptam szééép, pöttyös kék bögrécskét, meg csokikat, és nagyon -nagyon szép és finom sütiket!

Rácsos meggyes-mákos süteményt is- egyszerűen mennyei!

Meg kaptam még több csokit, ami remekjó, főleg hogy egyre gyűlik és húsvétkor lesz mit felzabálnom, ha esetleg nem lenne másch...****

Amúgy nagyon-nagyon szeretem a jó és igazi csokoládét.Meg a barátokat.

Kaptam egy nagyon szép estét Tőlük.

 

Pálinkát ittunk és pezsgőt, mások sört, két leány pedig gintonikot, de nagyon-nagyon jó volt és kedvesch az egész.

Énekelték nekem a" boldog szüüüüüüüüüühülinaapooot!" és néha azért hamisan, szóval egy ponton ugyan befogtam a fülemet, de aztán mégis kinyitottam, mert ezek az én barátaim és nem baj, ha hamisan énekelnek.

 

Deolyan jó volt...!

Sállálá.

Mégisch van miért örülni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr442760543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása