Multik

2011.03.13. 21:01

..


 

Életemben először bemerészkedtem az ALDI-ba. Előtte hamvazkodtam, szóval, mint a liftben (otthon) kiderült, végig hamupöttyös homlokkal lejtettem keresztül az üzleten.

 

Ám: az ALDI üzletpolitikája nagyszerű: egyetlen gesztussal sikerült elérniük, hogy csak oda akarjak menni vásárolni ezután, és felejtsem el a LIDL-t.

Kaptam ugyanis a pénztárnál egy kokárdát.

Csak úgy...és a tej is magyar, valamint egyéb kanfasztikus dolgot is láttam odabent.

Ráadásul valahogy rendezettebbnek tűnik, nem olyan tré, mint a LIDL.(annál  azért van rosszabb is, pl a PROFI és az AUCHAN, de inkább ezt hagyjuk)

Komolyan várom, hogy végetérjen már a Nagyböjt*, hogy beszerezhessem a csokikat- illetve láttam egyéb zsákmánynak valókat is ott ..az ALDI-ban.

Azért a piac csudaságát semmi nem überelheti, de mégis, amennyire idegenkedtem tőle, annyira bejött utólag..ráadásul a kisközitársam ajánlotta (Orsi).

 

Nézzetek be Ti is, megéri. POnt.

 

 

* már csak röpke 35 nap, mivel most Hamvazószerdán kezdődött..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr362736747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom_90_alias.Acrab 2011.03.15. 09:33:59

Én az Auchant gyűlölöm, főleg a Miskolczit. mérhetetlenül.... de inkább nem panaszkodok, csak csöndben :@

- Benézek :)
- Én más jeles napokhoz és eseményekhez tartom magam, például ahhoz, ami 9 nap és 16 óra múlva kezdődik :--D

fruttipapir 2011.03.15. 11:43:50

@Tom_90_alias.Acrab: Mi kezdődik március 24-én, Tom???
Nemtom, nem Jerry. :)

indust · http://indust.hu 2011.03.19. 15:15:53

Vannak előnyei, viszont aki a heti akciókat szereti learatni, annak kevésbé ajánlott, mint mondjuk a Penny vagy a Lidl.

fruttipapir 2011.03.19. 16:15:58

@indust: Üdv, Indust ! :)
Itt nálunk egy bokorban van ez a három, amiről Te is szóltál, szóval végülis nem gond. :) Én mostanában sétálok odáig, ez kb 10-15 perc..kellemest a hasznossal.
De sztem a Penny meg a LiDL kissé tré.
Mondjuk az se volt semmi, aikor fogpiszkálót kerestem az ALDI-ban és nem volt. (!!!) :))
süti beállítások módosítása