Csakazértis

2011.02.26. 18:29

koncert


után, a Dűrer Kertben igen sokat kellett arra várnom, hogy beszélgethessek végre úgy kb 17 év után Balázzsal, mert mégiscsak úgy volt az, hogy ő volt a legjobb barátnőm első komoly fiúja és amúgy meg egy rendesch ember.

 

A koncert amúgy tetszett, zúztak rendesen a fiúk- metál banda...

Balázs is látható itt...ő a magasch gitárosch !

Egy másik volt évfolyamtársunk is jelen volt, hirtelen megjelent a backstage-ben, és amikor rákérdeztem, mi a helyzet vele,visszakérdezett: " Arra vagy kiváncsi , hogy áll-e még a cerka? " Ez kicsit meglepett, mivel a gimiben sem voltunk ilyen közeli viszonyban, csak annyira zavaró volt, hogy egy anno eggyel fölöttünk járó srácnak kellett megmagyaráznom, ami számunkra töknyilvánvaló volt és

azt a röpke 2 percet sem erre szerettem volna fordítani, amit a Velvet Stab frontemberével (K.István),-Balázs volt osztálytársától -osztatlan figyelemben tölthettem..Hogy mi soha nem voltunk a gimiben olyan viszonyban, hogy az bármilyen szinten is intim lett volna, mégcsak nem is nagyon beszélgettünk..Talán angolra együtt jártunk egy darabig-de arra meg már nem emlékszem- minek is..?

ez az egyik kedvenczem, vigyázat, szókimondó szöveg!

Aztán elmentem a bandával a próbatermükhöz, végigasszisztáltam a bepakolást, így volt némi esély arra, hogy B-al beszélgessünk kicsit..Mondjuk B-ról pont olyan részleteket is megtudhattam, amire igazából nemannyira voltam kiváncsi-de a fiúk kedvéért mesélt érdekes sztorikat az exéről..(kár, hogy vizuális típus vagyok, ezen még nagyon sokáig fogok nevetni, Balu !!! )

A jó hír az, hogy a kislánya tegnap előtt elindult. Járni kezdett..Meg amúgy jól van..Én nagyon örvendtem ám, hogy találkoztunk és annak is, hogy Ági eljött velem a koncertre.

 

Ági nem késett semennyit. És élvezte a metált..Én meg ugráltam, és igen: lelkes közönségként viseltem magamat.A zenekar tagjai kiváncsiak is voltak az én visszajelzésemre, mert én először hallgattam őket- és az énekesük pedig új, ez volt talán az első fellépésük ebben a felállásban.

Engem meggyőztek. 

Ami még nagy élmény volt, a próbaterem után vissza a Dűrer Kertbe, az "elit" társalgóba, miután kiderült, hogy az ELTE TTK régi épülete most stúdiók és elvétve egy-egy mosdót, néhol olcsón bérelhető lakószobák és alant meg koncerttermek szövevénye.

Backstage-ben sem sokszor jártam, ehh..

A társalgóban egy asztalnál ültünk Temesvári Balázzsal, Balival a szépemlékű I.O.N. gothic-dark-industrial zenekar frontemberével, én meg csak hüledeztem, meg vicces volt, ahogy tőlem (is) kért tüzet. (de nem adtam...)

 

Kiderült, hogy elvált a feleségétől- T. Lindától...Amit -bár nem ismerem őket-de őszintén sajnálok.

Aztán bevonultunk a stúdióba , ahol Renátó (az új énekes, aki stúdiózik amúgy) felénekelt két újabb számot, de csak mutiból Balázsnak és Rolinak, akik ez alapján elgondolkoztak, hogy mi mindent lehetne még írni a már meglévő zenei alapra és szakértői hozzáállással vizsgálták a nyers zenei anyagot, amit nagyrészt ők tettek össze...dob, gitár,basszus...

Nekem már a stúdió is óriási élmény volt.Sokat nevettünk, mert Renátó a megrendelők zenei anyagait mutogatta, akikről eddig kb nemigen hallottam, de ottvolt pl a Három Kismalac formáció isch...áh, inkább no komment.

 

Nagy hír, hogy Borlai, Jamie Winchester és mégvalaki-elfelejtettem- jön hozzá felvételre nemsokára..

Másik számomra nagy hír: Az IHM* a mellettük lévő stúdióban szokott felvételt készíteni.

 

*Isten Háta Mögött...;)

Ez igen hosszadalmasra sikeredett, mivel közben Roli és Balázs elaludt...és hagytuk őket kb 10 -15 percig szunyálni, kinevettük magunkat, Renátó felvételt készített a telefonjával róluk

(amit szerintem gyerekes , de mutatott a lakótársáról készített felvételeit, na az meg egyenesen perverz-de inkább hagyjuk**)

majd felkelttetük őket. Erre Roli magára öntötte azt a negyed üveg sört, amit nem vettem ki a kezéből alvás közben..tán kegyeletből.

Mi Balázzsal "frissen" útrakeltünk és ő volt olyan szíves és meghívott egy taxira hazáig, ő sem ment más útvonalon, de legalább addigis beszéltünk kicsit.

 

Jó volt, sajnáltam , hogy ÁP kimaradt ebből az élményből.

 ** Erre elmondtam Renátónak, hogy ez igencsak elgondolkodtató, erre azt lehetne mondani, hogy látens homosz..aki a lakótársáról felvételt készít, amin a lakótárs pőrén mutatkozik..és történetesen azonos neműek is...

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenhatoeuz.blog.hu/api/trackback/id/tr722693123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása